Administratör till inkassobolag sökes

Stockholm Heltid

Nu söker vi för kunds räkning en skicklig administratör med huvudet på skaft till ett välkänt inkassobolag i Stockholm

Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden som administratör:

Som administratör kommer du främst att arbeta mot IT-sidan av verksamheten och ta ett stort ansvar som superuser i deras system. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att se till att filer som läses in i systemet innehåller korrekt information och att identifiera, analysera och korrigera de syntaxfel som dyker upp.

Vidare kommer du att jobba med effektiviseringar inom detta område samt även kunna stötta på övriga delar inom administrationen och på IT- sidan som ständigt utvecklas och växer.

Kvalifikationer personliga egenskaper:

Vi söker dig som har ett stort intresse för IT och administration och har arbetat i en snarlik roll förut. Du har gärna en eftergymnasial utbildning inom IT men det är inget krav.

Du hanterar svenska och engelska obehindrat och har en stor vana av system och Officepaketet.

Rollen kräver en hög grad av noggrannhet och ansvarstagande. Bolaget står under Finansinspektionens tillsyn, varför du har förståelse för att just dina arbetsuppgifter är av högsta vikt för att bolaget ska nå framgång och hålla sig till lagar och regelverk.

Vidare kräver rollen att du är analytisk och gillar detektivarbete. Du är ihärdig och ger inte upp. Viktigt är också att du är social och kommunikativ och inte är rädd för att ta kontakt med flera olika parter, såväl internt som externt.
För att nå framgång i rollen krävs det att du har ett IT- och systemintresse för att kunna identifiera fel och även vidareutveckla systemet för att eventuellt förenkla processerna framåt.

Övrigt

Tillträde är omgående så sök redan idag!

Bolaget sitter centralt till i södra Stockholm med goda kommunikationsmedel med tunnelbana, tvärbana och buss.

Detta är en tillsvidaretjänst med 6 månaders provanställning, en så kallad konsult rekrytering där du de första 6 månaderna är konsult hos oss på Meritmind

Förutom ett intressant jobb erbjuder Meritmind:

· Kollektivavtal
· Förmåner genom Benify som är vår förmånsportal
· Friskvårdsbidrag
· Kompetensutveckling, konsultfrukostar, nätverksträffar och andra sociala aktiviteter

 

Om Meritmind:

Meritmind är specialister på kvalificerade ekonomitjänster och datadriven styrning. Vi är ledande inom vår nisch och har förmodligen branschens största nätverk av ekonomer. Varje år söker ca 18 000 kandidater jobb via oss. Vi är i dagsläget ca 370 anställda och omsätter ca en halv miljard. Vår värderingsstyrda organisation kombinerar det kommersiella med omtanke. Läs mer på meritmind.se

Ansökan:

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef:

Carolina Löfgren på carolina.lofgren@meritmind.se

Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Se till att namn och kontaktuppgifter finns med i ditt CV. Det är endast möjligt att bifoga ett dokument.

Meritmind arbetar kompetensbaserat för att främja en objektiv och icke-diskriminerande konsultprocess. Detta innebär bland annat att du kommer att få göra arbetspsykologiska tester om du går vidare till intervju i denna process och att du inte behöver skicka in ett personligt brev.

Tänk på detta innan du skickar in din ansökan (i enlighet med GDPR-lagstiftningen)

· Din ansökan ska ej innehålla personuppgifter kring civilstatus, familjesituation/barn, etniskt ursprung, ålder, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuell läggning.

Välkommen med din ansökan!

Ansök till denna tjänst

Prenumerera på Lediga tjänster

Prenumerera på lediga tjänster. Du får då informationen direkt i inboxen.

Prenumerera