Nu finns en möjlighet för dig som ekonomiassistent att hoppa på ett uppdrag omgående?
Vi på Meritmind vill gärna komma i kontakt med dig för ett uppdrag där de huvudsakliga arbetsuppgifterna fokuserar på kund- och leverantörsreskontra men också inslag av bokföring och kontoavstämningar. Vår kund finns i Skaraborg.
Vem söker vi?
Vi söker dig som via anställning, konsult eller praktik jobbat som ekonomiassistent och därmed känner dig trygg att självständigt kunna arbeta med kund- och leverantörsreskontra.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ansvarig för att hantera det löpande månadsvisa arbetet med leverantörsreskontran och därtill vanligt förekommande arbetsuppgifter, samt vid bokslut. Kund- och leverantörsreskontran är varandras första backup på löpande arbetsuppgifter. Löpande bokföring och kontoavstämningar kan också ingå i dina arbetsuppgifter.
Omfattning: 100% med start omgående hos vår kund i Skaraborg.
Ansökan
Välkommen med din ansökan och/eller uppdaterat CV via länk. Önskar du mer information är du välkommen att kontakta Josefine Westman på josefine.westman@meritmind.se eller Catharina Bülow på catharina.bulow@meritmind.se
Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Se till attG namn och kontaktuppgifter finns med i ditt CV och det är endast möjligt att bifoga ett dokument.
Meritmind arbetar kompetensbaserat för att främja en objektiv och icke-diskriminerande konsultprocess.
Tänk på detta innan du skickar in din ansökan (i enlighet med GDPR-lagstiftningen):
– Din ansökan ska ej innehålla personuppgifter kring civilstatus, familjesituation/barn, etniskt ursprung, ålder, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuell läggning.
Välkommen med din ansökan!