Se vårt inspelade frukostwebbinarium om Framtidens Employer Branding! Vi bjöd in Anna Dyhre, ledande expert inom Employer Branding för att diskutera vad som krävs för att bli en attraktiv arbetsgivare efter corona.
Pandemin har inneburit att i stort sett hela världen har digitaliserats i rekordfart. Och det har förändrat arbetslivet. Många arbetsgivare har insett att det fungerar bra med distansarbete och digitala möten. Men vi är alla olika. Vissa medarbetare uppskattar distansarbete mer, medan andra saknar spontana och kreativa möten vid kaffemaskinen.
Det förändrade och flexibla arbetslivet innebär att vi ställs inför nya frågor. Hur ska arbetsplatser förbli attraktiva och förhålla sig till medarbetarnas olika förväntningar på en arbetsplats. Och vad innebär det egentligen att vara en attraktiv arbetsplats efter corona? Hur har synen på Employer Branding förändrats i och med pandemin?
Detta och mycket annat diskuterade vi med Anna Dyhre, en starkt drivande och ledande expert inom Employer Branding i Sverige.